Szanowni Państwo,
W związku z wdrażaniem nowego systemu finansowo-kadrowego SAP na UW, wszelkie wydatkowane środki (zakupy) winny być poprzedzone złożeniem tzw. „Wniosku zakupowego” i zaakceptowaniem ich zakupu przez prodziekana ds. finansowych Wydziału.
Brak złożenia wspomnianego wniosku będzie skutkował nieprzyjęciem do rozliczenia przez Wydział przedłożonych faktur i wobec tego koniecznością pokrycia tych kosztów przez osobę, która wydatkowała środki finansowe.
Zakup książek od osób prywatnych –
zaktualizowany 2019 Protokół konieczności [doc]
Zamówienia – materiały, papier, tonery
Dział Zamówień Publicznych UW
******************************************
PAPIER (DZP-361-6/2020)
IBEX International Sp.Jawna
E.Wojdyło, W.Kapitann
01-248 Warszawa
tel. (22) 620-15-82
e-mail: ibex@ibex.com.pl
Formularz zamówienia.doc
Źródło: http://dzp.uw.edu.pl/dla-pracownikow-uw/
******************************************
TONERY
Umowa nr. DZP-362-81/2019, na dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego została zawarta z firmą Automatyka Biurowa Sp. z o.o.
Automatyka Biurowa Sp. z o.o.
Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy tj. do 24 września 2020 r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
Druk zamówienia [doc]
Formularz cenowy
Źródło: http://www.bg.uw.edu.pl/
lub
MIKRO Dariusz Osowiecki
ul. Ordynacka 14
00-358 Warszawa
tel: 22 827-62-02
22 826 75 44
kom.: 601 244 701
www.mikrosklep.pl
******************************************
MATERIAŁY BIUROWE
AMAD Sp. z o.o. NEW
W wyniku przeprowadzonego postępowania nr DZP-361-127/2019 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych UW na rok 2020 r.” została wybrana firma AMAD Sp z.o.o. z siedzibą przy ul. Łąkowej 31, 05-092 Łomianki, tel. 22 751 51 03, 22 864 54 85. Z ww. firmą została zawarta umowa na okres 12 miesięcy od dnia 14 stycznia 2019r., lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta umowa
Skan zamówienia z odpowiednimi podpisami należy wysłać na adres: zamowienia@amad.pl
Źródło: http://dzp.uw.edu.pl/dla-pracownikow-uw/
Poza przetargiem można nabywać wszystkie produkty, które nie wchodzą w skład przetargu.
Do zamówień produktów poza przetargiem również firmę AMECO Wszystko dla Biura – http://wszystkodobiura.pl/
******************************************
– Wizytówki służbowe
– Materiały promocyjne
– Kalendarze książkowe i ścienne
ZAKUP KOMPUTERÓW I OPROGRAMOWANIA
Zamówienia publiczne – zamówienia środków trwałych (komputery, laptopy)
JAK ZGŁOSIĆ ZAPOTRZEBOWANIE NA SPRZĘT
Z pomocą formularza (http://dsi.it.uw.edu.pl/dsi/formularze/) możemy składać zapotrzebowanie na:
- Sprzęt standardowy. Wybierając sprzęt standardowy, formularz sam automatycznie wycenia i wylicza wartość (zakup w ramach umowy na sukcesywną sprzedaż sprzętu komputerowego);
- Sprzęt wg własnej specyfikacji. W formularzu należy podać maksymalną cena jednostkową, a formularz wyliczy wartość. Specyfikację techniczną (zgodną z wymogami Prawa Zamówień Publicznych! oraz Rekomendacjami Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji dot. zasad formułowania wymagań Zamawiającego dla wybranych parametrów technicznych sprzętu komputerowego!) należy dołączyć do zapotrzebowania
- DWI dokonuje rejestracji zapotrzebowań na podstawie ceny netto.
Formularz z załączoną specyfikacją należy przekazać do Działu Wsparcia Informatycznego UW.
Dodatkowo specyfikację techniczną w formie edytowalnej (najlepiej w formacie MS Word) należy przesłać na adres: zakupypc@adm.uw.edu.pl .
Zobacz więcej na stronie http://dwi.it.uw.edu.pl/, w tym:
Uwaga: w związku z ZARZĄDZENIEM NR 94 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO z dnia 9 września 2019 r. w sprawie Zasad uznawania składników majątkowych za środki trwałe, wartości niematerialne i prawne oraz sposób ich amortyzacji i ewidencji urządzeniem podlegającym ewidencji jako środek trwały jest:
1) jednostka centralna;
2) monitor;
3) drukarka;
4) skaner;
5) nagrywarka zewnętrzna;
6) urządzenie wielofunkcyjne, np. łączące funkcje drukarki, skanera, itp.
Nie będzie to natomiast dysk zewnętrzny o wartości nieprzekraczającej 1.000,00 PLN, który w takim przypadku należy uznać za materiał.
Druki przyjęcia środka trwałego (po zakupie aparatury lub składnika niskocennego)
obowiązujące od 9 września 2019 roku
Za podstawową jednostkę podlegającą ewidencji jako środek trwały przyjmuje się pojedynczy składnik majątku trwałego spełniający określone funkcje. Dla sprzętu komputerowego urządzeniem podlegającym ewidencji jako środek trwały jest:
-
- jednostka centralna;
- monitor;
- drukarka;
- skaner;
- nagrywarka zewnętrzna;
- urządzenie wielofunkcyjne, np. łączące funkcje drukarki, skanera, itp
- Zakup licencji i oprogramowania – Dział Wsparcia Informatycznego UW
Zespół Zakupów Dział Wsparcia Informatycznego UW
tel. (+48) 22 55 22 023, faks (+48) 22 55 20 837
Budynek CIUW, pok. 108
Cennik wynajmu sal
Wykaz sal w dyspozycji administracji centralnej wraz ze stawkami za używanie dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego oraz na cele nie związane z prowadzeniem zajęć dydaktycznych.
Rezerwacje sal prowadzi Biuro Spraw Studenckich: tel. 22 55 24 020
http://www.bg.uw.edu.pl/cennik-sal